Ars Amatoria
Nga skajet te skajet, që dinë të qeshin e qajnë si një kujtim yni – legjendë, këngë apo mit – që pritet të thotë nëse siguria dhe pasiguria...
Nga Gazmend Krasniqi
Orë Estetike
Nëse shtëpia prej dielli e shiu
ngrihet, siç bënte dikur Sezani,
me kon, cilindër e sferë,
nuk shkon Realja në krizë;
vjen të pijë Ylberi i Bukurisë,
të rrëmojë në grushtet miqësore
Amshimin dhe Mosqenien;
të bëhesh ti Realja – trajtë
gati e dielltë, lulemimozë, e parë
nga ballkoni i ditës me shi;
të mos ecim, të mos flasim: kohën
mes dy stacionesh të brishta kozmike
ta mbushë kjo orë estetike.
Karrigia
Kur flasim në familje për mobiliet e vjetra,
karrigia shikon në ëndërr një vullkan.
Në zhgjëndërr mund t’i pëlqejë baroku: janë
në modë edhe e befta, e mprehta e drama.
Kur më merr për Platonin, shkon pak shtrembër:
ndoshta në kujtesën e saj Njëshi i bie murit
të ndijimeve të mia, ku unë vë shpatullat,
kur ajo pret një vjershë lavdie: ose të triumfojnë
e Drejta dhe e Mira, qoftë në formë katrori
a rrethi, ose t’arrij të kërkoj me dalë
nga ky thes Bukurie – libër i hapur anë për anë
për sytë e mbyllur. Ndoshta mbijnë në të
Librat e Njohjes. Ndoshta lexon tek unë
se lind secili me drurin e vet, Pinokun
e habive, që pret ta marrë përdore Zana
që lodhet nga mobiliet e vjetra.
Ars Amatoria
Ke fjetur një jetë në djepin e parehatshëm të ritmit
që me doçka bebeje përpiqet të mbajë
historinë në vetën e parë shumës,
ke fjetur mbi gurin e ftohtë të një fjale të panjohur
dhe ke parë ëndrra që s’trembin njeri,
je zgjuar nga gozhda e rimës dhe gozhda
e puqjes së dy fjalëve pas dymijë vjetësh
dhe veten e ke gjetur në këmbë të malit
si gur që era sulej ta thërrmonte
siç bën sa herë me materien. Poetë të tjerë
i çuan gratë e veta në Olimp, këtu, në një muaj
midis shkurtit e marsit, ti prishe gjithato palë këpucë
me mua: dikush që tha se ky s’është realiteti,
trenat që brenda nesh i shpëtuam nga përplasja
e humbën tej në horizontin e lëvizshëm, me pluhur,
na kanë mbyllur në tokën ku tingulli
bashkohet me fjalën. Po të mos kishim qenë
një herë poshtë kapakut të pianos,
një herë tjetër brenda motorit të gjinkallës,
nuk do t’i dinim gjithë këto. Po të mos i kishim
ditur gjithë këto, nuk do të hidheshim
nga skajet te skajet, që dinë të qeshin e qajnë
si një kujtim yni – legjendë, këngë apo mit –
që pritet të thotë nëse siguria dhe pasiguria
janë çështje e hapur, si muzë dhe flijim,
si ditë e parë e botës, si intonimi i frigoriferit
me notën shpërfillëse të erës, si fraza që s’pyet
kur bie pingul në aromën e mprehtë të gatimit:
dashuria është zanati i atyre që s’njohin frikën.
Comments (0 posted)
Post your comment